MÜSİAD AKADEMİ Komitesi’nce Genel Merkez’de düzenlenen “Markalaşmanın Finansal Getirileri” konu başlıklı eğitim programı, Marka Ol E Mi? kitabının yazarı Ömer Şengüler tarafından Genel Merkez binasında gerçekleştirildi
MÜSİAD AKADEMİ, eğitim faaliyetlerine hız kesmeden devam ediyor. İlk eğitim etkinliğini Uluslararası Sosyal Medya Derneği (USMED) iş birliğinde "Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama" üzerine gerçekleştiren MÜSİAD AKADEMİ, ikinci eğitim programını “Markalaşmanın Finansal Getirileri” konusunda hayata geçirdi.
Türkiye’nin ilk Marka Mimarı, Girişimci ve Marka Ol E Mi? kitabının yazarı Ömer Şengüler tarafından, 08 Şubat Cumartesi günü MÜSİAD Genel Merkez binasında gerçekleştirilen eğitim, yoğun bir katılıma sahne oldu.
Gün boyunca devam eden eğitim kapsamında, “Markalaşmanın Finansal Getirileri”, “Marka Değeri Neden Önemlidir”, “Pazarlama-Satış-Reklam İlişkisi” ve “İslami Açıdan Pazarlama” konuları ayrıntılı olarak işlendi. Markanın konumlandırılması, strateji, logo, marka adı, marka hikayesi gibi konu başlıkları üzerine de katılımcılara tecrübelerine aktaran Şengüler, küresel markalaşmada hedef-strateji-taktik ilişkisi hakkında detaylı bilgi verdi.
Ülkemize Yetişmiş İnsan Kazandırıyoruz
Eğitim programı ile ilgili bilgi veren MÜSİAD AKADEMİ Komitesi Başkanı Abdurrahman Uzun, “MÜSİAD için insan, bir kıymettir; bugüne kadar bir okul gibi, ülkemize yetişmiş insan kazandıran kurumumuz, yeni dönemde, bir akademi mantığıyla nitelikli iş insanı yetiştirme yoluna girmiş ve bu amaçla MÜSİAD AKADEMİ hayata geçirilmiştir.” dedi.
Uzun MÜSİAD AKADEMİ olarak amaçlarının; iç ve dış piyasalardaki değişimler, sektörel yenilikler, kurumsal işlemler, mevzuat sorunları, personel ve yönetici eğitimleri, iş insanı yetiştirme programları, gençliği yeni ekonomik sisteme uygun yetiştirme, değerler eğitimleri, yeni yetenekleri keşfetme, işgücünün planlanması ve teknik eğitimlerin sağlanması gibi konularda bilinç oluşturmak olduğunu vurguladı.
“Markalaşmanın Finansal Getirileri” programının MÜSİAD AKADEMİ kapsamında düzenlenen ikinci eğitim olduğuna dikkat çeken Uzun, önümüzdeki günlerde 1 ay boyunca devam edecek “Uygulamalı Google Ads Reklamcılığı Eğitimi” programı düzenleneceği bilgisini verdi.